sobota, 15 września 2012

Uwaga! Nie przegap! xx

Witajcie moi kochani! Jak już pewnie zauważyliście na "dzień dobry" zmienił się ogólny wystrój bloga. Nie jest zbyt specjalny, ale tamten był nadzwyczaj nudny i smutny(?). To jeszcze nie koniec remontu, ale wprowadzę jeszcze drobne poprawki.
Lecz to nie koniec zmian. Opiszę je krótko w punktach :)
1. Nazewnictwo postów i imagine`ów.
Dotąd numeracja postów i imagine`ów pojawiała się w tytule. Od dnia dzisiejszego numeracja nieznacznie zmieni zapis, a nazewnictwo prac będzie w formie obrazkowej ze zdjęciem głównego bohatera, a gdy na nie klikniecie, pojawi się poprzednia część, jeżeli takowa była.
2. Posty. 
Oprócz nieznacznej zmiany rodzaju czcionki, obrazki będą znajdowały się tak, jak dotychczas. Wejdzie "w życie" takie coś, jak etykiety, które będą również dotyczyły chłopców oraz opinie (1-6), byście mogli ocenić danego imagine`a.
3. Muzyka w tle podczas czytania.
Dotąd dodawałam do niektórych prac linki do piosenek. Teraz będą to tylko podkłady, by słowa Was nie rozpraszały (będzie na nie miejsce w poście). Wersje instrumentalne będą nadawały lepsze nastroje. (Czasem będą pojawiały się wyjątki, aczkolwiek niezbyt często).
4. Nowe zakładki.
Pojawiła się zakładka `Wasze blogi`. Ma ona na celu zaprzestanie spamowania pod pracami. Wystarczy tam wejść i dodać komentarz z linkiem do swojego bloga, a ten pojawi się pod daną kategorią, którą również najlepiej należy określić.
a) Opowiadania.
b) Imagine.
c) Informacje o 1D.
d) Wszystko po trochu.
e) Tematyka niezwiązana z 1D.
Również widnieje obok `Kontakt z Dżejn M.`, pod którym w razie potrzeby znajdziecie e-mail do mnie oraz osobiste portale.
5.Ankiety.
Ten dodatek będzie pojawiał się bez zmian, więc proszę o aktywne uczestnictwo.
6. Komentarze.
Komentarze także nie ulegają zmianom. Anonimowi czytelnicy mogą je dodawać, nie występuje weryfikacja obrazkowa, a moderacja służy jedynie do tego, bym była w stanie je wszystkie `ogarnąć`.

Korzystając z okazji, kilka komunikatów.
1. Imagine będą pojawiały się rzadziej, gdyż będę wkładała w nie więcej pracy i poświęcała więcej czasu w ich tworzenie.
2. Opowiadanie `Someone Like You` pojawi się na nowym blogu, którego adres podam Wam wkrótce. Przed publikacją części, które tutaj przeczytaliście, wprowadzę drobne zmiany ;)
3. `Im więcej komentarzy, tym szybciej kolejna praca` - Wasze opinie wpływają pozytywnie na moją wenę. Jeżeli o nie proszę, to nie żyjcie w przekonaniu, że `nie muszę, bo ktoś inny zrobi to za mnie`. A co, jeżeli każdy tak pomyśli? To samo tyczy się oceny.
4.Jeżeli chcecie, by Wasz imagine pojawił się na moim blogu, wyślijcie go na mój e-mail z adresem na Wasz blog, tt lub nazwą, jak mam go podpisać.
5. Gdy organizujecie konkurs lub jakąś akcję, również piszcie do mnie, a ja to ogłoszę..
6. Imagine na drugi blog będę pisała osobno. Bez `kopiuj - wklej` z jednego na drugi.
7. Pytania? Śmiało pytajcie ;)

Dziękuję za przeczytanie. Do takich spraw pewnie pojawi się nowa zakładka :)

4 komentarze:

  1. ślicznie "zrobiłaś" tego bloga :D najbardziej mi się podoba Big Ben w tle *-*
    a co do imaginów to będę czekać z niecierpliwością, gdyż jak wiesz lub nie wiesz jestem twoją stałą czytelniczką, fanką itp. uwielbiam cię <3
    świetnie piszesz :*
    czeekam :)

    Magda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , kocham twojego bloga , ale bardziej podoba mi się jak nadajesz tytuły blogom , fajniej jest wtedy oraz dodawaj muzyke ze slowami, mnie nie rozpraszają aczkolwiek nie wiem jak innych, kocham bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu , ale tu sie zmieniło . oczywiście na lepsze . zdecydowanie ! ślicznie , bosko , cudnie . zgodzę się z Magdą , bo Big Ben w tle jest genialny ! :D <3
    uwielbiam Twój blog , serio . świetnie piszesz ! - wiem , pisałam to , ale będę pisać to jeszcze wiele razy , bo to prawda ^^
    czekam z niecierpliwością na adres bloga z opowiadaniem . nie mogę się doczekać !
    oby tak dalej : ))
    życzę weny i świetnych pomysłów ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Woo niezłe zmiany od mojego ostatniego wejścia na tego bloga. Nowy wygląd bloga Świetny. Aczkolwiek przeszkadza mi nieco czcionka, bo zlewa mi się odrobinę ( ;/ ) Ale poza tym wszytko jest Idealne. Tak samo jak twoje imagne. ;)
    *Czekam na kolejną część 'TOT'*
    .Allex.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o zostawienie komentarza. Brak weryfikacji obrazkowej. Komentować może każdy (obejmuje to anonimowych użytkowników). Dziękuję :) x