wtorek, 23 lipca 2013

HAPPY BDAY 1D!

Hej. To dokładnie 3 lata temu zostało utworzone One Direction aka całe moje życie.
Jestem z nich strasznie dumna i wiele im zawdzięczam.
Są dla mnie więcej niż wszystkim...
Wszystkie ich kochamy, prawda? x
ŻYCZĘ IM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO: JESZCZE WIĘCEJ SUKCESÓW, FANÓW, NAGRÓD, NOMINACJI ORAZ ODNOSZĄCYCH SUKCESY PŁYT, SINGLI I TELEDYSKÓW.

to wszystko, co jestem w stanie napisać, bo płaczę.. jestem z nich taka dumna i codziennie dziękuję Bogu za to, że są (1D).


_______________
co do bloga, prawdopodobnie zawieszam. nikt nie komentuje, nikt nie czyta. nawet nikt nie "ocenia".


to wszystko, co miałam Wam do powiedzenia.
dzięki za uwagę.

xoxo, Dżejn M. x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o zostawienie komentarza. Brak weryfikacji obrazkowej. Komentować może każdy (obejmuje to anonimowych użytkowników). Dziękuję :) x